Au-pair möte

Idag blir de;
- Skola!
- Jobba med projektarbete
- Au-pair möte

Svenska och Religion idag bara. Två tråkigaste ämnena. Eller vänta? Det är de enda teoretiska ämnena jag har kom jag på nu. Kanske därför det är tråkigt. Sitta och lyssna!
Min mentor trodde det här året skulle bli svårt för mig, eftersom det är så "många" teoretiska ämnen. Och eftersom jag har så svårt att hålla tyst. Jag har inte alls svårt att hålla tyst, eller jag är iallafall inte SÅÅÅÅ pratig. Det är bara en fix idé han har fått.

Au-pair mötet ska jag och Sanna på. Jag följer med för att få gratis fika. Det är vuxet ! haha. Nej men det kan ju säkert vara intressant att höra vad de har att säga med. Dock har jag ju inga speciella tankar på att åka som Au-pair direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback