Trotsallt...

Trots att jag inte har skrivit ett vettigt inlägg på ett tag så finns det de som är stronga och orkar läsa min blogg ändå! Spännande! ;) haha.
Igår var jag sjuk! Och jag mådde så sjukt dåligt så jag trodde jag skulle dö. Nej det trodde jag inte, men jag gillar att vara lite dramatisk. Jag var sjuk och försökte övertala mamma att när man är sjuk så är det Ben&Jerry glass som gäller. Jag fick dock nöja mig med popcorn. Men det är väl alltid något.

Idag mår jag lite bättre, fast jag lät nog väldigt sjuk när jag kom till skolan imorse. Herregud vad ynklig jag kände mig. Mådde inte så speciellt bra då måste jag säga. Sedan gick det uppåt och nu är jag på väg neråt igen. Men herregud, imorgon är det ju fredag! Och nu tänker väl ni "Shit tjejen måste verkligen vara så sjuk som hon säger att hon är, feberyra!" Men nehe då, FREDAG FREDAG FREDAG, DET ÄR FREDAG! LA LA LA LA LA LA!
För vi har studiedag på onsdag, eller om det är fredag.... torsdag är ju alla lediga! Alla kanske är lediga resten av veckan frästen? Skitsamma! Det är FREDAG IMORRN!


 Kolla frästen vilka söta flippisar från HM :D

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Gud vad söta flip flops! Måste kolla efter såna :)

Postat av: Anonym

de där e nog dom sötaste flippflopp tofflorna ja sett! :o

2009-05-20 @ 00:35:43
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback