Sovmorgon

Jaha, det är ju typiskt att man vaknar innan nio ens när man har sovmorgon och kan sova hur länge som helst (nästan) Jag börjar inte förrns närmare halv tre idag, 14.20 om vi ska vara exakta, men ändå! Då har jag en lektion svenska, och vad ska vi göra där liksom? Inte en spaning! Efter detta jar vi iofs idrott och då ska vi vara i badhuset då Sofie och Isabelle ska ha egen lektion och det ska vara simhopp! Alltså... jag kan inte ens dyka! Men badhuset är roligt. De får nog stå för hoppandet tror jag. Fast det finns säkert andra folk som vågar att hoppa, eller kan hoppa! Men inte jag inte.Haha... Dålig är jag. Efter detta har klockan blivit fem redan och jag kommer missa min buss hem vid halv sex, så jag får åka halv sju och vara hemma seeeeent - 19.30! Det är galet! 

Jag som skulle ha behövt titta på lite matte... får göra det nu kanske? Innan skolan... Nä! Man pluggar efter skolan,


 Kolla frästen vilken söt tunika jag köpte på carlings
när jag och Sanni var i Sthlm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback