Söndag och slutkörd

Ja, helgen har varit full fart! Blev Arena och Erik Hassle med Sanni & Mimmi igår, dock såg jag inte så mycket av Erik Hassle men ändå. Jag var där! Idag blev det hem med bussen vid elva, hemma halv ett, åka till Bengtsfors ett. Chilla i solen hela eftermiddagen tillsammans med farmor osv. Hem och hämta Lisa, åka hem, hämta Evelina åka ut och bada, hem, äta, sedan plugga.

Nu sitter jag här helt jävla slut i hela huvudet och vill bara sova i tre tusen år. Nej, jag vill ha sommarlov och känner att jag vill gråta bara jag tänker på skolfanskapet. Positiva klubben ! ! !

Helgen i lite bilder sådär


 Jag badar :) Visst ser det ändå härligt ut?


Godaste salladen!!!


Goda drinkar... med jordgubbar ^^


Glada tjejer


Erik Hassle!

Kommentarer
Postat av: anna

bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback