PMS eller?

Herregud, jag och Sanna var så deppiga i skolan idag. Vi satt där på den röda puffen och suckade i takt med varandra, samtidigt som vi klagade över hur dåligt livet är och sjöng Always look on the bright side of life. Dock vet jag inte riktigt om vi har något att klaga över. Det var nog mest vädret som gjorde det tror jag. Två lärare gick förbi oss och frågade om allt vad bra med oss eller om det var något liksom. Ida anklagade oss för att ha PMS! Dock var allt bra och vi piggnade till...
På idrotten hade vi styrketräning, och jag & Sanna tog ut våra aggressioner när vi boxades! Det kändes ganska bra och det räckte liksom att man sa ett namn (Som man då visste skulle göra den andra upprörd) så slog man så hårt att den andra höll på att trilla omkull. Sedan idrotten har jag i alla fall varit på ganska bra humör!

Nu ska jag baka! :D haha



Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: okej :P bara att bita ihop :)

jag vet inte :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback