När getingar dör

Jag och Josse var ute och prommenerade förut. Vi gick runt på stan, och sedan köpte vi mjukglass. Sedan var vi på en ö som tydligen kallas "Indian halvön" som jag aldrig har varit på. Fast att jag har bott i Säffle hela livet. Haha... Bra där! Men det var trevligt! Sedan gick vi upp till Josse, där vi åt melon och chips. Det var också väldigt trevligt. När vi satt där och åt chips skriker Josse plötsligt till:
- Försvinn, du är inte bjuden!
WHAT? tänker jag. Men inser ganska snart att det är en geting hon pratar med, och getingen flyger snällt ut och Josse blir lugn. Sedan kommer den här getingen igen, men den här gången ger han sig inte. Så Josse flyger upp och säger:
- Jag ska döda dig!
Och hon menade det! Bokstavligt talat... Så när getingen ligger där på fönsterbrädan utan huvud:
Josse:  Åh titta, han vill stickas med taggen! Det var det sista han tänkte innan han dog...
Jag: Haha vadå är det så? Gör man det sista man tänker på?
Josse: Ja... jag antar det!
Jag: Haha, han har ju inte ens ett huvud!!!
Josse: Men hönor gör ju det sista de tänker på... de flyger!

HAHA, jag vet inte varför jag tycker det är kul... Men det är nog det där "Jag antar det" som gör det så komiskt. Hon låter så säker, men det är något hon antar. Skulle inte förvåna mig om hon har rätt alltså... Men jag tycker fortfarande att det låter skitkul.

Och det är alltså Josse Enneby jag pratar om nu, så att ni inte tror att jag har spenderat dagen med mig själv liksom.


 De två josefineorna! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: de va gott också! :) ananas är ju som godis!

Postat av: Ayla Catpaw

"ÅH jag är så hungrig just nu, och så ser jag det där liksom XD haha! "



Haha aww! Jo jag vet vad du menar XD det värsta är fan när man går in i en affär och är jättehungrig... fy faaaan man lägger alltid ut minst en hundring extra mer än vad man planerade från början på en massa godsaker haha, oftast onyttiga sådana också! Livsfarligt för ekonomin. XD

2009-05-02 @ 21:17:45
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback