Mitt öra

Jaa herrejösses, det var simhopp som stod på schemat idag ja... Jag fick lära mig att dyka! Malin stod på kanten och hejade på mig. Hon sa att jag var bra, men jag misstänker att hon sa så endast för att vara snäll. Jag gjorde någ magplask! Haha...
Sedan skulle jag tuffa till mig och hoppa från trampolinen, pucko jossi, P-U-C-K-O!!! Jag vet ju så jävla väl hur lite mina öron tål, och speciellt när jag varit förkyld i snart två veckor också. Pang sa det och det gjorde ont något så inni! Såhär 4 timmar senare har jag fortfarande lika ont och jag vet knappt var jag ska ta vägen.

Mamma:
Men du blöder inte eller så då?
Jag: Vadå blöder?  Blöder jag i örat?!!!!
Mamma: Nej men jag tänkte om trumhinnan fick ett litet hål eller så...
Jag: Vadå hål? Har jag ett hål i trumhinnan?
Mamma: Ja men Josefine, man kan få det, det fick du ofta när du var liten...
Jag: Men vadå, blöder jag i örat eller ?!
Mamma: Det är inge farligt om du gör det.
Jag: Nu kan jag inte äta, jag måste kolla om jag blöder i örat!

Nu vet jag var jag har fått det där med att skrämma upp folk om saker iaf... Sofie har varit med om det några gånger! Haha. Läskigt är det. Jag frågade min syster om jag blödde i örat:
Evelina: Jaaa, det där ser ut som blod du!
Jag: MAMMA!!!! Jag blöder i örat...
Pappa: Det där är bara vax...
Jag: Vadå, har jag vax i örat nu också? Det ska man väl inte ha... då får man en vaxpropp
Pappa: Nej det får man inte! Det är normalt.



Ungefär såhär skräckslagen såg jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback