Lördags kvällen

Ja denna lördagkväll spenderade jag @ josses place! Vi drack lite cider, tittade på robinsson, åt glass (för andra gången idag) och sedan började vi av någon anledning att spela keyboard! Haha, det var år och dar sedan jag spelade. Eller iofs är det piano jag har spelat, men typ samma iaf! Haha... Det hela slutade iaf med att vi klädde ut oss och spelade in en film lite hastigt sådär. Haha... Det är sådant som händer ibland. Och den här gången resulterade det i att jag blev utklädd till tant - en mördar tant! Josse blev offret.
Josse: Jag har inga strumpbyxor på mig... för dem har du tagit!
Fattar ni hur ond tanten var eller?


 Josse är bra på att spela keyboard iaf;D


 När jag blir gammal ska jag se ut sådär...

Kommentarer
Postat av: anne

Jaa du, jag antar att ni hade kul med det där utklädandet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback