Damm i luften

Har ni någonsin känt den känslan att ni inte kan andas, för om ni gör det så kommer ni andas in massa äckliga grejer? Usch jag får den känslan nästan alltid jag sitter på bussen. Om det är dåligt väder ute och fuktigt och folk sitter och hostar, snorar och nyser runt omkring mig så får jag panik. Jag tycker typ att jag känner lukten av alla baciller som flyger runt och vill få mig att andas in dem. Sedan om jag inte andas in dem så kryper de upp genom näsan på mig iallafall, för jag måste ju faktiskt andas.
Men värst är det ändå när solen skiner och man ser allt damm flyga runt i luften. Och jag menar, visst gör det det. Det gör det ju liksom överallt, men när solen skiner och man ser det! USch jag får verkligen panik. Tänk bara när man tar ett djupt andetag. Hur mycket damm lär man inte få in genom munnen/näsan då? BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha jag tänker ibland likadant. Fast jobbigt när man själv är den som sitter på bussen och hostar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback