dagen med stort NP

Jaa, idag är det då dags för Nationella Prov i Matte C! Härligt...not. Det senaste halvåret har jag velat sluta läsa matte som ni kanske vet. Men min mattelärare har hela tiden sagt att jag iaf ska försöka. Och det har jag väl gjort vissa stunder. Försökt alltså. Det senaste har jag faktiskt försökt. Kanske kan det hända att jag får ett G. Dock är den chansen inte så stor, så det är inget jag hoppas på direkt. Men ändå liksom. Jag är allt lite nervös inför det iaf... De andra i min klass ska göra Matte B prov så jag får göra tillsammans med dem, tack gode gud för det iaf. Så jag slipper göra med treorna, då skulle jag vara ännu mer nervös faktiskt. Haha...

Jag kan inte, jag vill inte, jag kommer inte klara det!!! Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback