Trevlig kväll

Jag tyckte att kvällen igår var helmysig. Det var en sådan mysig stämning, och vi körde lite ölspel och sådana saker. Vi lekte viskleken också, och jag vet inte vad det är med mig - MEN JAG ÄLSKAR LEKEN! haha, det blir nästan alltid något kul av det. Dock fick vi det alltid till något som innehåll sexuella ord. Men det hör väl kanske till när man är ett gäng tjejer? 
        Framåt elva där packade vi in oss i en bil (okej, vi var 9st i bilen), och fick skjuts ner till stan, där vi sedan gick till Harrys. Inte så mycket folk som jag hade hoppats på, men helt klart en värd kväll! Träffade gamla klasskompisar som jag inte träffat på aslänge, både från natur och från högstadiet. Ja det var en trevlig kväll...


 Peppad till 100






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback