Tävlingsinriktad

Hemma har vi just nu en tävling som går ut på att vi inte äter något, och sen spyr vi - Vi har drabbats av vinderkräksjukan nästan hela högen. Jag är senast in i tävlingen då jag har spenderat eftermiddagen i sängen eller liggandes på toalett golvet helt vit i ansiktet. Och mamma leder då hon inte har ätit något på ett dygn nu. Och vi som åt på Waynes i dag i skolan, snacka om bortkastade pengar! 69kr rakt ner i toaletten, bokstavligt talat. Men jaja, jag blir väl sängliggandes åtminstonde en dag nu då jag inte vill smitta något mer än vad jag troligen har gjort! Smittar inte vinterkräksjukan väldigt lätt? Tur för Linnéa att hon inte har vistats nära mig idag. Stackars alla andra jag har andats på.
Den enda som är glad och frisk i familjen är hunden Nelly som viftar på svansen ständigt då hon är glad att ha sällskap hela dagarna.

Jag vill inte vara sjuk, jag känner mig så ynklig!

Kommentarer
Postat av: Erica

stackare:(

Postat av: Lenny 24/7

AAAAAAAAAAAAAAAAH! BLI FRISK

2009-03-25 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback