Style by Josefine

Ni har väll alla hört talas om designern Josefine Caesar antar jag? Idag släpptes en specialutgåva kan man säga. En söt liten cocktail-klänning i rosa blommigt material, dessutom en rosett baktill - Precis det som är inne nu i vår/sommar!
        OKEJ, jag skojar! Eller till viss del inte. Jag hade för mycket fritid idag och letade upp en låda med massor av tyger uppe på vinden. Mest rosa tyger var det. Så hittade jag ett urgulligt siden tyg som jag ville sy en klänning av. Och då gjorde jag det. Jag har suttit hela kvällen typ och sytt och sytt. Till mammas förtvivlan envisades jag dessutom med att improvisera. Jag tyckte det verkade roligt, en liten utmaning sådär. Haha, jag som inte ens kan sy egentligen! Menmen...
Jag tror jag har blivit inspererad av att titta på Projekt Runaway.


 Såhär ser då alltså min egensydda klänning ut.
dock ganska skrynklig såg jag nu! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback