Skidor blir!

Jaha, då var det fredag idag igen då. Och ända sedan igår har jag känt mig så lättad. Svenska provet är över! Och vad jag kan komma på så har jag inget prov eller ingen inlämning som ska göras på ett tag heller? NICE
        Idag efter skolan följer jag med Sannibannani hem, så blir det väl fredagsmys med let´s dance som jag inte har sett på ett tag nu. Haha, jag som gillar det så mycket! Sedan i morgon så åker vi iväg till antingen Hovfjället eller Branäs över dagen. Ska åka skidor då...Det ska bli väldigt roligt. Och den här gången ger jag mig inte på snowboard tror jag. Haha,

Jag har ätit sallad idag med. Jävligt god om jag får säga det själv. Herregud, att jag var en sådan stjärna på att göra sallad hade jag ingen aning om. Skinka och fetaost sallad blev det. Jättegött! Lite stekt bröd till det och bubbelvatten. Haha. Jag ska börja vara nyttig och har därför tränat typ tre gånger den här veckan. Fett duktig är jag iaf... Eller ja, jag har varit ute och gått, sprunge osv. Det värsta är att man ska inte börja äta nyttigt på en fredag. Haha... Det är ju fredag liksom, då har man rätt att äta något gott, och lördagar med ju. Haha... Menmen.

Ha en trevlig helg hörrni, för det ska jag ha!


 Mummsigt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback