Lugn dag/kväll

Idag har jag tagit det  väldigt lugnt måste jag säga. Det var först för en timme sedan jag ens orkade tänka på hur dagen ska sluta. Jag ska vara med Elli! Fast det  visste jag. Men ändå... Det blir en lugn kväll hemma hos mig med melodifestivalen, eller något annat. Får se vad det blir...
Såg frästen på tv4.se att det var Niclas Wahlgren som åkte ur let´s dance igår. Fett trist, varför gjorde han det? Dessutom måste jag erkänna att jag trodde faktiskt att han var bög. Sen när jag fick syn på att han tillochmed har en son så blev jag lite chockad. Haha! Så det var först för några veckor sedan jag fick reda på att han inte är bög. Undra var jag ens har fått det ifrån? Spelar han bög i G som i Gemenskap tro? Hm...Jaja.

Annars har jag faktiskt pluggat lite idag. Haha, fråga mig inte hur jag orkade göra det men jag gjorde det iaf, det är huvudsaken. Sedan har jag faktiskt hunnit att städa lite också. Visst städar jag ofta nu för tiden? Det är för att jag har förmågan att vänna te! Haha, vända till lät så konstigt, så jag tog det på värmländska istället tror jag. Eller man kanske säger så överallt? Säger man vänna te i sthlm? Eller skåne? Städat har jag gjort iaf...

Vad händer hos er ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback