Linda Rosing och Bobby

Jaha, idag ska jag försöka rycka upp mig lite och ta mig iväg till Arena ikväll. Jag ska till skolan idag med, det har jag bestämt mig för nu. Det roliga är att jag vaknade vid sju idag också, och jag skulle först upp vid halv nio för att ta bussen halv tio. Menmen, nu får jag lång tid på mig att byta om osv.
Packa lite får jag väl göra också om jag ska sova hos Sannibanani inatt antar jag. Haha, vi tror iaf att vi ska iväg till Arens där Linda Rosing och Bobby är värdar för kvällen. Det känns ehm... Lite spännande så där. Star Pilots skulle vara där med, och Sanna tjatar om någon "singel och sökande" som hon tycker är jätterolig. Det är Sanna det! Haha, de har även lovat andra överraskningar ikväll där så det kan säkert blir jätteroligt. Det jobbiga är bara att The Hives spelar på nöjes och antagligen kommer halva karlstad att vara där så... Sen spelar Kid Down i Åmål ikväll också, det hade jag med velat gå på eftersom Kid Down är väldigt bra


 Jag är singel och sökande!!!
 Lite pinsamt att avslöja sådär att jag fick faktiskt en mardröm av den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback