Här med förklarar jag mig till dödsdömd

Jag är en nörd! Jag har blivit en riktig jävla nörd. Jag vet inte när jag följde en serie på tv senast, förutom let´s dance osv då! Men det är fredag och lördagar jag tittar på sånna program. Jag slutade titta på tv i veckorna för länge sedan. Igår tittade jag på 183 dagar, idag var det ( JA JAG SKÄMS) Den rätte för Rosing! Herregud varför kollar jag på det? Haha, det är inte ens speciellt bra. Men jag och Josse tittade på det förra veckan, så jag var ju tvungen att se vem som hade knark ju! Fett jobbigt att det inte blev något stort av det. Frästen stör jag mig på den unge killen... Vem är han? Hennes pluttiga lillebror eller? JA i åldern är han nog det iaf!

Herregud, och nu tittar jag på House med!

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

House är bra jossi!

2009-03-03 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback