Friskis & Svettis

Jaha, på tal om msn liksom - Jag pratade med Lisa på msn idag. Hon fick mig att följa med på friskis och svettis. Det är alltid en sådan hemkänsla över det hela. Man känner igen de flesta, eftersom jag har varit där till och från i närmare fyra år. Dessutom är det väldigt roligt! Dock är det en "tant" där som alltid har haft ett ont öga till mig. Eller ja, till mig och Jessicka egentligen. Haha, första ggn vi var där så fick vi skäll av henne för att vi skrattade så mycket. Sedan dess har hon hållt ett öga på mig. Som en barnvakt liksom...
Jaja, iaf så var det ett Puls/medel pass och de spelade låt efter låt som jag inte kände igen, sedan spelade de Jill Jonsson! Haha, då sjöng jag med. Efter det hörde man ett "aaaoh" sedan några stön och jag sken upp som en sol och sa:
- Åh OLA!
Är det då det börjar gå för långt? När man på ett litet fjantigt skrik hör att det är Ola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback