För jag kunde inte sova

Jag kunde verkligen inte sova igår när jag la mig. Det var så himla jobbigt och jag vred och vände på mig gång på gång. Jag psykades av klockan intill sängen och en minut kändes som tre evigheter. Sista gången jag kollade på klockan var den 04.12 - då var det nära till gråt. Jag skulle upp om endast 1h och 18 minuter och jag ville ju sova lite innan skolan iaf. Jag somnade nog kort efter det iaf, men var svintrött när klockan ringde vid halv sex.
Trotsallt så har jag inte varit så trött idag! Ganska pigg faktiskt om jag får säga det själv. Vi grejade med UF hela förmiddagen, jag och Sanna var iväg och köpte det sista inför Wettergrensdagen på onsdag och så. Dock har vi inte fixat visitkort och så än. Hur fixar vi det egentligen? Aja, löser sig förhoppningsvis. På väg hem från stan köpte jag och Sanna iaf lite kakor och en energidryck. Kanske därför jag inte varit så trött? Haha, vem vet! Vi bjöd Linnéa och Sofie på kakor när vi kom tillbaka iaf.

Nu ska jag packa. Fett svårt att veta var jag ska börja, för jag ska ha med mig så mycket! Sover hos Sanna till på torsdag nu iaf.


 Jag står med en rulle papper, och äter kaka vid busshållplatsen!

Sanna äter med kaka! Haha, och har en påse godis!!

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

JAG Å SOFIE FIXADE JU VISITKORTEN! vi ska bara klippa ut dom :D

2009-03-16 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback