En msn till mamma

Jag bestämde mig för att min mamma ska ha en msn. Så jag kan reta henne och prata med henne. Eller ja, mest är det för att se hur hon klarar en msn. Om hon fattar liksom. Detta med en msn var inte så viktigt för henne förrns vi skulle bestämma ett hotmail namn då.
- Jag vill heter solstråle..
- Nej mamma du kan inte ha å ä eller ö!
- Nehe, då tar vi solstol...
Sedan blev hon lite upprörd när hon inte kunde ta det...
- Då vill jag heta Nelly!
Det gick inte heller...
- Mamma vi tar ditt namn och efternamn.
- Nej det vill jag inte! Vi tar anne...

Nu har min mamma en msn, vi får se om hon använder den någon gång!
Skaffade en till pappa också, men han var lättare att jobba med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback