Återfall

Haha det känns faktiskt lite som om att jag har ett beroende som jag gång på gång får vänja mig av med (och bara det tar flera  veckor), för att jag sedan ska börja med det en kort tid efter igen. Nu har jag ändå varit utan nässpray sedan ehm... i slutet av januari tror jag! Haha, en månad typ då...
Den här gången ska jag börja med allergispray med en gång. Då kanske det går snabbare att bli av med det. Det jobbigaste av allt är ändå att jag får typ panik om jag glömmer att ta med den någonstans. I julas glömde jag två gånger! Det var fett jobbigt. Haha, men jag är glad ändå!

Funderar dock på att stanna hemma idag? Frisk imorrn då kanske...
Fast nu sa Sanna att vi ska få glass i skolan idag(det är Jennifer som bjuder)...
Hm! Jag har varit sugen på glass hela veckan!
Skolan blire!!!

Kommentarer
Postat av: evelina

josefine din nerd : )

2009-03-05 @ 14:07:52
Postat av: Sandra

wow, vilka ögon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback