Alltid kontaktbar!

Haha när jag låg i badet förut så var jag mer social än jag varit på hela dagen än så länge tror jag. Jag låg där och försökte slappna av, men mobilen lät hela tiden... "Wolli Bolli" sa den stup i ett.  (ja jag har det som sms signal) sedan efter ett tag började mobilen fnittra något så hysteriskt (JA, det var kennys skratt), då var det Lisa som ringde och jag försökte på ett smidigt sätt blöta ner både golv och mobil så lite som möjligt när jag sträckte mig efter den. Jag lyckades ganska bra faktiskt, men det var värre med pratet. Jag var så upptagen av vad jag gjorde att jag inte riktigt kunde prata ordentligt, så det var med en riktig basröst jag sa:
- Hallå!
Jag lät lite som Persbrant, i alla fall enligt mig själv. Det låter lite coolare än att säga att jag bara hade en målbrottet röst som jag inte riktigt kunde styra själv. Haha...

Är ännu mer peppad för ikväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback