31 mars

Jaha, det är ganska mycket i skolan nu ändå har jag kommit på. Herregud jag hänger inte med för fem öre känns det som. På torsdag ska vi ha läst ut en bok, och ska redovisa den. Jag fick för mig att det var först nästa torsdag den skulle vara utläst och hade tänkt att läsa den till helgen. Nu var det ju istället så att det är på torsdag, så jag satt där och hade 240 sidor att läsa. Eller jag hade faktiskt läst 10 sidor så det var väl bara 230 kvar. Så jag får läsa på, tänkte i början av boken att jag skulle läsa lite här och var bara. MEn när jag väl har börjat så läser jag hela. Dock får jag väll erkänna att det är boken Matilda jag läser - filmen har jag sett typ 10ggr så det ska väl inte vara några större problem egentligen men ändå.
Sen har vi svenska bok och läsa, den har jag lite kvar i, vi har ett svenska projekt att göra. vi håller på med bokomslag i Grafisk som jag inte ens har börjat med och har ingen idé alls, vi har multimedian som vi har hållit på med i evigheter känns det som, sen har vi mediakomunikationen med. Usch ! Fast ändå är det inte sjukt mycket att göra på fritiden men jobbigt äre. Skönt att vi ska ha våran presentation om KY-utbildningar te veckan och sedan vara klara med det.

Ja, annars händer det inte så mycket idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback