vuxenpoäng

Sitter här i sängen med två godis påsar, en påse nötter och en påse chips. Precis kört hem lisa... Tänk att hon lämnade kvar sitt godis här också. Hon kommer imorrn igen, kanske är det därför. Men jag skulle ändå inte våga lämna mitt godis här om jag var Lisa. Eller skulle jag våga? Vi har haft en filmkväll ikväll. Tittat på dans filmer (Save the last dance 2, Step up) Sedan har vi klagat över livet. Men det är så det ska vara.

Jag fick by the way mitt körkort idag. Vuxenpoäng till mig som dessutom åkte helt själv till posten och hämtade det. Sedan att jag ser ut som en blonderad kines och dessutom måste stå ut med det i tio år är väl en annan sak. Usch och fy. De där korten blir aldrig bra alltså.


 Nu är hela körkortsprocessen klar iallafall.
Och jag känner mig lite vuxnare som kan
visa upp ett helt och hållet giltigt körkort!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SV; Tack:). Visst är det skönt att får körkort!:)

Postat av: Kajsa

Ja, jag tog det strax efter att jag fyllt 18, det var såå kul!

2009-06-06 @ 14:29:33
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback