Det är aldrig fel med LITE regn ibland

Hehe, ledig idag igen då! Det är ändå ett bra system tycker jag; skolan två dagar, ledig fem. Det är något de borde köra på hela året. Då skulle skolan bli mycket lättare.
Dessutom har jag tänkt på en sak, tror ni man kan skriva till rektorn och ha önskemål om schema till nästa år? Haha... eller ja, vad skulle hindra mig från att skriva ett önskemål liksom. (Im a big fan of mail) Helst av allt skulle jag vilja skicka ett sms till henne, så att hon kan svara med en gång liksom. Det skulle vara trevligt. Sms:a med rektorn!

Idag ska jag först och främst få något i magen. Har inte ätit något än... kom jag på nu! Hm, och mitt vaniljgrejs från Espresso House tog slut i söndags. Jag gjorde en kopp vanilj latte och hann inte dricka den. Haha! Jag är så smart ibland alltså. Det får bli Chai Latte istället.

Ska träffa Josse och Erica sedan, och jag har lust att köpa Ben&Jerry och hm... se en bra film. Eller bara köpa Ben&Jerry. De borde också tycka det är en bra idé. Dock brukar det bara vara jag som tycker det... och Sanna. Men hon räknas inte! Haha.

Have aa nice day! =)


Idag får ni se en film som jag och Amanda gjorde förrförra sommaren
Mycket regn då vill jag lova...

Kommentarer
Postat av: ♥ Emelie Berglund ♥

bara det regnar vid rätt tillfälle ;D

Postat av: linda

Jätte mysigt med sommar regn :):)

2009-06-10 @ 14:14:24
URL: http://konstenattlevalivet.blogg.se/
Postat av: sanna

mää jag räknas ju alltid :D

2009-06-10 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback