Sov som en ängel

Inatt har jag verkligen sovit som en ängel. Jag vet inte om man säger så ens? Man kanske säger sover som en björn... Eller sover som en stock... Fast jag gillar att sova som en ängel. As skönt sov jag, iallafall tills klockan ringde och Håkan Hellström strömmade ut i rummet. Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lääääätt...
Idag ska jag som sagt på introduktion/utbildning inför sommarjobbet. Får se hur det går... jag skulle faktiskt hellre ligga i sängen och sova känner jag. Fast så känner jag ju iofs alltid men ändå. Haha!

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: haha ja det är dom . ha det bra.

Postat av: rebecca

klockan 21.00 ikväll kan du kika in i min blogg om du vill se finalisterna till veckans outfit :)



det kommer fler tävlingar så håll utkik :D

2009-06-15 @ 20:59:40
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback