Skolavslutningen

Skolavslutningen igår var trevlig. Madde kom till skolan och jag blev överlycklig. Första ggn sedan före påsklovet jag såg henne. Och jag har verkligen saknat henne. Albin var med, hennes lilla bebbis! SÖTASTE Albin som finns skulle jag gissa på. Han kommer bli lika snygg som Ola Svensson när han blir stor, det såg jag det.
Efter en liten stund i skolan så åkte jag hem, och jag tog faktiskt bilen till skolan. cool som jag är! haha. Sedan blev det studenten i Säffle. Hängde på lite kompisar, sedan hem till Lisa och åt lite mat och tårta. Gick upp till grannen och grattulerade sedan åkte jag och Erica iväg till Karlstad. I en fett bra bil, coolast var vi. Haha. Sedan blev det hem till Ida med Sanni. Malin och Isabelle var där med. Trevligt var det. Vi hade inte något att öppna vinflaskan med så vi frågade grannen, som kom med skruv, skruvmejsel och tång! NYA PARTYTRICKET vill jag lova. Jag kommer alltid gå med det i väskan här framöver. Bara för att liksom... Haha, jag filmade allt och ska lägga upp det imorgon tror jag så ni får se. Fett roligt....
Sedan blev det Arena och dansa som bara den. Helt varm blev jag... det var varmt där inne. När jag och Sanna kom hem var vi trötta, men hungriga!  Vi gjorde pommes, och åt det som nattmat. Sedan somnade vi med en gång. Förutom att Mimmi skickade sms och ringde... haha!


 Maddes lilla Albin i Malins knä! :) Sötaste


 Hemma hos Ida var vi...


 Mina skor var populära den kvällen må jag säga...
de åkte av och på, på oss alla hela tiden. Alla hade dem på sig.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Sugen på lite ny musik i det trista vädret? Spana in min youtube och mina egna låtar :) och om du vill vårat band shadow of the room! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

2009-06-14 @ 13:37:45
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback