Sista lektionerna

Idag har jag sista lektionerna för det här läsåret. Jag vet egentligen inte ens om jag har första lektionen, men jag och Sanna ska dit ialla fall. Vi har liksom varit på en lektion på en vecka nu så det känns som om att man kan åka till skolan ändå liksom. Det är för lite i slutet alltså. Det är typ först när sommarlovet kommer som man inser att det är flera som man troligen inte kommer träffa på hela sommaren. Det är lite synd...
Menmen, känns typ som om att jag har haft sommarlov i två veckor redan, så de borde typ bara ge oss sommarlov så vi slipper det här att komma tillbaka lite då och då för att kolla läget ändå. Hm!

Aja, balen i Karlstad blir efter skolan iallafall. Jag och Sanna tänkte kika hur fina alla är liksom...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback