Let us entertain you

Ja jag och Josseposse var iväg till Medis för att kolla på den där musik grejen (Let us entertain you). Den var ASbra. Herregud jag vill med kunna sjunga, dansa och spela teater. Dessutom tror jag minsann att två av systrarna "The Hebbe Sisters" var med ikväll.Ni vet det var tre systrar med i Talang jämt för någon vecka sedan? Säffle tjejer! Eller ja, Långserud... MEN ändå. Haha...Minsta syrran satt i publiken. Jaja som sagt, galet bra och jag ville inte att det skulle ta slut (fast att det höll på i 3,5h)
Sedan hann jag att bli kär i en av deras musiklärare också. I pausen kollade jag och Josse åt samma håll och bara:
- SHIIIIT, var kom de ifrån?
Snyggaste killarna stod där liksom.
- De försvann:O
....
- Nämen titta där är de ju!
- Musiklärarna!!!!!!!
Herregud, snyyyyyyygga.

Aja, löjlig är jag.


 Sjukt fint... tycker jag!

Kommentarer
Postat av: josephin

tack så mycket! det hoppas jag med..

Postat av: micki

SV: Ja, det är skrämmande hur fort pengarna kan försvinna. Usch usch.

2009-06-07 @ 23:17:25
URL: http://mickicasas.blogg.se/
Postat av: ella peréz

Hej, snygg blogg :D



Gå in på min blogg och scrolla ner lite så hittar du KVÄLLENS FRÅGA! Svara på den, för jag vill gärna ha ditt svar :)





www.ellap.blogg.se

2009-06-08 @ 01:11:49
URL: http://ellap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback