Lägenhet

Imorgon ska jag och min syster och titta på en lägenhet. Visst låter det coolt? Nästan läskigt coolt. Eller egentligen är det väl hela familjen som ska och titta på den men ändå. Det är coolt.
Vi ska nämligen ta och flytta till Karlstad jag och Evelina. Haha. Herregud hur ska det gå? De två systrarna Caesar i samma lägenhet? Galet. Men vi ska fixa det. Jag ska mest ha det som en övernattningslägenhet. Ett ställe att sova när jag behöver. Det blir säkert så att jag sover där för det mesta när jag väl har vant mig. När jag inser hur bekvämt det är att bo så nära allt.

Lägenheten vi ska kolla på imorrn ligger på Herrhagen och det är nära stan. Där bor Erica och där bor Linnéa... Det är bra!
Ett annat förslag vi har är på Sundsta (förhoppningsvis får vi kolla på den imorrn med) Det är nära där jag går i skola och det är nära stan.

Gaah jag längtar, det känns så spännande ! :D haha

Kommentarer
Postat av: Ebba

Livet enligt Verran

Har härmat mig med namnet.

Jag kom på det först!<3

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback