Jag vill bo utomlands

Jaha, nu är jag hemma efter ytterligare en dag i solen då. Jag och Erica hade jättetrevligt där ute och hade köpt med sallad som vi satt och mumsade glatt på. Galet gott var det! Fick ytterligare lite färg idag och jag tror faktiskt att jag är brunare nu än vad jag var förra året efter en vecka i Spanien. Jag skulle vilja bo utomlands och vara brun jämt. För det första så ser man väldigt snygg ut när man är brun, och för det andra så känner man sig väldigt frisk på något sätt. Sedan gillar jag att håret solbleks också! Det är nice.
Iaf sedan åkte vi in till stan och köpte glass... Mjukglass med laktris strössel! (eller ströschel som jag tycker är lättare att säga) ASGOTT var det iallafall...

Nu ska jag börja packa lite inför Arvika :D haha


 God glass ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback