hemma igen

Sådär ja, nu är jag hemma igen efter två dagars äventyr! Igår shoppade vi i Göteborg. Det var trevligt, dock ogillar jag all rea som är nu. Det finaste är alltid slut, och om det av nåon anledning finns kvar så är det bara de udda storlekarna som ingen kan ha ändå liksom. Asjobbigt! Fast jag hittade faktiskt en tröja som jag spanat in hela våren nu. Det fanns en enda kvar och i min storlek. En rosa paljett tröja från BikBok. IM THE DISCO PRINCESS! Halva priset på den. High five!
          Sedan åkte vi då till varberg där vi skulle sova över natten, fick kvällsmat på hotellet. Gott var det! Sedan gick vi ut och köpte oss glass. Det var ju så galet varmt i går som ni vet. Hade längtat efter glass hela dagen och de har värsta glassbaren där i Varberg. Gott var det!
          Idag åkte vi vidare till Ullared och shoppade loss där i några timmar. När vi kom ut därifrån var vi ca. 6000kr fattigare. Mamma var 6000kr fattigare... Jag var rik på nya saker! haha. Bland annat rosa stövlar (igen), ett rosa liggunderlag till Arvika festivalen och massa andra rosa saker! Haha. Piiinkprincess you know.


 Dålig bild, men galet snygg rosa paljett tröja! ;D


 Ehm, rolig konst på hotellet!


 Jag, Evelina & Mamma
Myste vi med glass eller?


Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback