hehe sova var det?

Ja, jag klarade mig igenom arbetsdagen idag fast att jag var så galet trött! Herrejösses vad duktig jag är. Nu har jag iaf sommarlov i fyra veckor innan jobbet drar igång igen då. Vi får väl se vad det blir detta. Haha. Jag är inte trött längre ens...
Idag ska jag iallafall fira mitt sommarlov med att ha en myskväll med Lisagrisa (kändes för vanligt att rimma på fisa) tror jag. Blir grillat och antagligen film och grejer. Mysigt värre alltså. Jag vill hyra film, men eftersom Säffle endast har ETT ställe att hyra film på, och dessutom ej så många så är sannolikheten att en film finns ungefär lika med noll så jag vet inte.

Frästen har jag börjat prata ännu mer värmländska, för jag har varit runt EXTREMT värmländska personer de senaste dagarna. Haha, jag kommer på mig själv med att säga de mest konstiga saker liksom, fast det känns normalt. Jag är normal.


Haha jag, Lisa & Evelina är austronater på Karnevalen i Säffle!

Kommentarer
Postat av: linnea

tjooo :D

nu är veckans outfit tävlingen ute i bloggen, fritt fram att anmäla sig :D

hur du gör det hittar du på bloggen. lycka till. <3

Postat av: ♥ Johanna ♥

Söt bild!!



Vad tycker du om min midsommar-outfit?



2009-06-18 @ 23:46:46
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback