Göteborg idag, Ullared imorgon

Jaa ni, strax ska jag åka iväg till tandläkaren. Hoppas att jag inte har hål alltså! Haha... Nej men jag har aldrig haft hål i tänderna faktiskt *stolt*
Efter detta så åker vi (familjen) iväg till Göteborg för att shoppa där idag. Ikväll åker vi vidare till Varberg där vi ska bo på hotell en natt. Och imorgon åker vi till Ullared och Gekås för att shoppa lite där imorgon också. Ja vi gillar att shoppa i min familj alltså.

Jag kommer by the way ihåg när jag och Erica åkte iväg till Ullared när vi gick i 8:an. HAHA. För det första säknte vi medelåldern rejält med vår 14 år. Sedan blev vi behandlade som de småbarn vi ändå var. Oss var de enda de tvingade att sätta på bältet...Det var roligt. Sedan hade vi kundvagns race när vi kom fram, vi sprang som galningar.
På vägen hem fick man lotter som man kunde vinna saker på. Erica vann på två lotter, jag vann inte på någon. Men en sak fick jag välja. Det blev gravljus!! Haha... Efter det tittade vi på American Pie med alla damerna. Det var pinsamt... Men en helt klart minnesvärd resa må jag säga.

JAJA, JAG KOMMER HEM IMORRN KVÄLL...

Kommentarer
Postat av: emma

Svar; härligt (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback