Erica & Jobb

Erica kom hit idag, jag lovade att laga mat till henne och det gjorde jag. Jag hade även en lektion i hur man tillagar kyckligfilé utan att röra den från det att man öppnar påsen till det att den ligger klar på tallriken. Det gick finemang det måste jag säga. Inte en enda ggn rörde jag det äckliga döda råa köttet. JAG RÖR INTE RÅTT KÖTT!!! Det är bara så, jag klarar inte av det. Jag är ändå 19 år...
Efter detta så var det dags att gå brevid och jobba idag. Och det som händer på jobbet, stannar på jobbet! Jag har tystnadsplikt ! Hur vuxet låter inte det då? Det jämnar ändå ut det med att jag inte tar i kött! haha


 Jag hittade BTW världen roligaste bild på mig! Jag är typ 16 år där.
Känns dock som en evighet sedan!
Men visst är jag lite söt? Så liten, så smal!
Jag gillar mina armar där, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback