Det skulle bli sol...

Godmorgon hörrni!
Idag har jag sovit länge. Somnade vid ett igårkväll och sov till nu. Nästan elva timmar! (för er som inte orkar räkna själva)
Jag drömde om kycklingwraps inatt, och typ om maten som jag och Lisa lagade till Erica när vi hade picknick för henne. Galet gott var det. Jag vill ha sådan mat nu. LIIISA? Det skulle bli sol idasg med, men var fan är den?
Haha av någon anledning kollade jag på bilddagboken vad jag gjorde den här dagen för ett år sedan. Tycker ni inte att det kan vara lite spännande? Det är det enda som är bra med att man har varit en bdb:are- att se vad man gjorde. Det roliga är att jag kommer ihåg den dagen också. Vi var på bio i Karlstad... gick till hamnen och satte oss i solen sedan. Asmysigt. Haha!

Idag vet jag inte vad det blir riktigt? Vi får se.


 Visst ser maten god ut?
Gud vad vi åt, och gött var det .

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du, det där såg smaskigt ut ;)

och visst är fuck it i dont want you back en bra låt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback