Balen i Säffle

Jag och Erica var som sagt uppe hos Lisa. Erica gjorde i ordning lisa till balen, och jag skulle vara socialt stöd. Dock låg jag faktiskt mest i sängen och slummrade till och med till ett tag. Sedan piggnade jag till och fotade som en galning. Lisa blev snyggare än snyggast och Erica gjorde finaste frisyren och sminkade lite assnyggt. Jag ville också gå på bal...

Ääääh, vi tar det i bilder istället...


 Erica är klar med håret och sminkar Lisa...


Lisa och Jocke är snyggast!


Många ville fotografera... ;D haha


Pia, Amanda & Ingrid var också snygga!


Richard &Katrin! (Katrins klänning var SÅ VACKER!!!)


Jessi med pojkvänn var också söta !

Kommentarer
Postat av: JJs portrait - Portraits and drawings by Johanna

Svar: Jag håller helt och hållet med dig! :D Charlie Caper var en mycket värdig vinnare - och det var roligt att det inte var någon sångare som vann. Precis som du säger så har de en massa andra tävlingar de kan vara med i! ;P



Ha det superbra! Kram /Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback