A call from Radiotjänst

Jag: Aah de är Josefine...
Han: Hej jag heter Kim och ringer i från Radiotjänst, vi ringer runt till alla i Säffle idag...
Jag: Aha?
Han: Ja, och vi ser här att du har inte betalat din Tv licens...
Jag: Nehe?!
Han: Bor du hos någon som gör det, eller hoppar du över detta?
Jag: Ehm... Jag bor hemma!
Han: hm... Ann-Louise?
Jag: Det är min mamma...
Han: Ja hon har betalat så det är lugnt!

JAHA och om det är lugnt, varför står det ingen kör utanför dörren då och sjunger att vi har betalat vår TV licens?
Haha, galet vad han skrämde mig när han ringde alltså. Jag trodde att jag hade missat något OCH att jag verkligen ska betala själv. Men det räcker att mamma gör det. Haha, tack gode gud för det liksom. Det var ju på min mobil han ringde också? Varför gjorde han det?


Kommentarer
Postat av: p. sawyer

det är en riktigt bra video. :)

Postat av: p. sawyer

haha :D

2009-06-04 @ 09:35:24
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback