Stockholm i mitt hjärta...

Ehm jaa, nu är vi då hemma efter tre dagar i huvudstaden. Det har varit väldigt trevligt måste jag säga. I tisdags shoppade vi, sedan blev det då Allsång på Skansen, vilket faktiskt var helmysigt. Det var en sådan stämning över det hela. Lite sommarkrysset blandat med Rixfm festival... Någon som förstår känslan? Mest sommarkrysset då förståss. Caroline af Ugglas var där, Magnus Uggla, John ME, Robert Gustafsson med band osv. som sagt, härligt stämning!
        I onsdags var vi "upp på Söders höjder" som mamma och pappa tjatade om hela tiden. Det var... vackert? Jag vet inte... Jobbigt att gå uppåt var det iallafall. Vi var i gamla stan och åt Ben&Jerry, vi åt mat. När vi var klara där så åkte vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning och slappade. Sedan blev det faktiskt bio. Vi var trötta! Vi såg The Proposal - BÄSTA FILMEN PÅ VÄLDIGT LÄNGE! Gud va jag skrattade alltså. Jag vill se den igen. Bjud mig då?
        Idag blev det shopping igen! Haha. Som Sanna sa "Ni är då en shopping familj ni"! Jag och Evelina gillart iallafall. Pappa tycker det är mindre roligt. Men vi gick på stan, käkade osv. Tog bussen hem vid fem där... Så nu sitter jag här hemma i min sköööööna säng! Haha.


 Från Skansen... en liten truddelutt!


Evelina & Jag


Systrarna Caesar


Mjaaaa... Jag älskar Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback