Ledig dag.

Idag är jag som sagt ledig då. Det gillar jag, jobba en dag - ledig en dag. Haha! Dock jobbar jag fyra dagar sen, men det vill jag helst glömma.
Idag ska jag hur som helst åka till Åmål. Jag blir galen på att jag inte får läsa Twilight så jag ska kolla om de har den i Åmål då alltså. De har ju åtminstonde en bokhandel där så chansen finns ju iallafall. Ska skjutsa min lillasyster till bussen till Bengtsfors också så det passade väl bra att jag skulle till åmål antar jag.

Annars blir det bara slapp idag och läsa bok på något sätt.

Vad ska ni göra idag?


 Jag ska nog köpa mig glass också! Haha

Kommentarer
Postat av: Khalid

Tack för du gillade bilden i färg! Oh va gott med klass, du gör mig sugen ;P .. vad ska du göra ida ;) ?

Postat av: Amme

gott med glass:)



SV: joo jag lästa "Zeina & Nalle och Kärleken" , "Linas Kvällsbok 2" , "Månskens vargen" (den var riktigt bra!!), "I taket lyser stjärnorna" och "Afrodite & hämden" och jag började även med "En flicka som kallas Alice"=)!

2009-07-21 @ 17:14:12
URL: http://ammepamme.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Nu finns det bilder från min och pojkvännens mysiga dag i Danmark publicerade i bloggen ;-) Hoppas du haft en underbar dag sötnos!

2009-07-21 @ 19:34:48
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback