Fredagen

Ja det blev Karlstad igår då. Sanna kom och hämtade mig i stan och vi åkte till Linnéa och lämnade filtar, sedan åkte vi vidare till Sofie och lämnade filtar. De sista Fiffiga Fick Filtarna, tack och hej! Bajs vad jag hatar dem! haha. Vad glad jag är att vi har slutat läsa UF alltså... Det var jobbigare än vad man kunde tro.
Sedan åkte vi iaf hem till Sanna och käkade glass, blandade till någon jävla drink som inte var att leka med. Så himla äcklig. Sedan lagade vi mat, och sen kom Mimmi! Vi drog till Arena och Score senare på kvällen också... Det blev en trevlig kväll!

Nu ligger jag hemma i sängen, är ensam hemma, dörren är låst, rullgardinerna nere och jag ska läsa TWILIGHT!!!


 Som sagt, drinkblandning blev det....
- Ska vi ha i lite blåbär också?
- aaa och lite socker...
- Frysta jordgubbar
- Så kan vi ju ta apelsinjuice
- Och kanske lite fruktsoda

Ni förstår att det inte smakade så bra va?

Kommentarer
Postat av: Helena

Mat är verkligen extra gott när man tränat hårt eller väntat länge på den !!



Tack för att du delade med dig om bästa måltiden :) Ha en fin lördagskväll! /Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback