cdon.se

Det gick ganska bra på jobbet idag... Jag dödade iallafall ingen!
och nu ska jag bara jobba 16 dagar till. Det är väl inte så mycket? Eller? Nej, typ bara två veckor och två dagar.
Snart får jag lön också! Om 7 dagar, dock ska nästan hela beloppet till Andreas... haha! Illa josefine, illa!

Jag upptäckte frästen igår att csn har tagit bort grejen med "alltid fraktfritt på cdon", nu måste man helt plötsligt handla för minst 100kr. Man måste alltså köpa typ tre böcker för att komma upp i det beloppet. Eftersom en pocketbok typ kostar 49kr! Helt olycklig blev jag när jag såg det. Det är liksom den enda csn rabatten jag någonsin har utnyttjat!

Jag skulle ha lånat andra Twilight boken av Evelinas kompis idag, men Evelina kom på att hon inte var hemma. Så nu har jag inget att läsa. Dessutom har jag sett Twilight filmen tre gånger på tre dagar så jag känner att jag kan inte lägga mig ner och se den en gång till. Jag kan redan replikerna utantill...
Fast som jag sa till sanna nyss, boken är bättre men det är lättare att se filmen om och om igen än att läsa boken flera gånger. Det går liksom fortare, och man vet ju vad som saknas och så. Så man får helt enkelt använda fantasin litegranna. Det kan vara spännande det också.

Kommentarer
Postat av: Lona

sv: okehj! handlar dem om då?

Postat av: Josefin Grafford

haha det kan vara jobbigt ibland :P

det är bra med mig också=)

2009-07-20 @ 19:59:22
URL: http://josefingrafford.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vad är det som du sommar jobbar med? Känns det kul?

2009-07-20 @ 23:54:29
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback