Att packa

Jag suger när det gäller att packa alltså! Jag tar alltid med mig tre gånger mer än vad jag behöver. Och jag skojar inte! När vi skulle till Sthlm över en natt liksom så hade jag med mig ett par jeans, jag hade tre shorts, en klänning och fyra linnen. Jag hade dessutom med mig två par skor. Vi skulle liksom se Britney Spears, sova och åka hem! Lyckat....
        Idag ska jag till Sanna, jag ska ut och jag ska sova och sen hem. Jag har med mig ett par jeans, två shorts och tre linnen. Dessutom två par skor då!  Och sedan massa andra små grejer; plattång, fem olika armband, lika många örhängen osv. Jag tänkte förut;
- Nej fan, det måste vara något jag kan ta ur...
Och så började jag packa om och så tänkte jag:
- Nu tog jag ju ur lite...
kollade brevid mig och det jag hade tagit ur var en liten burk med body lotion! Det var allt...

Så bra är jag på att packa - men bara onödiga saker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback