Alla ska på Magnus Uggla...

Vi tar det hela förkortat...
(Finns tidigare i bloggen också)

Hasselnöt säger
: jossi
Hasselnöt säger: kan jag få fråga en sak?
Josefine säger: Såklart du kan få fråga ? :)

Hasselnöt säger: okej, vad fan är det med den 24/7
Hasselnöt säger: alla skriver om det
Josefine säger: Men det betyder typ "24 timmar om dygnet"

Hasselnöt säger: men va? och liksom?

Josefine säger: typ: Åh alltså hon är så störande, hon ringer mig 24/7

Josefine säger: 24/7 - Hela tiden

Hasselnöt säger: gud vad jobbigt det har varit! jag har trott att det är något som händer den 24 juli! för det är ju ganska logiskt. Men det enda jag hittade var en magnus uggla konsert

Josefine säger: hahahahahahahahhahahahahahhahaha! Det där var kul

Hasselnöt säger: nej! jättejobbigt! nu har jag tänkt hela veckan bara: är det verkligen magnus uggla som är grejen? varför har ingen sagt något till mig!

Hasselnöt säger: och jag trodde det skulle vara värsta grejen på den där magnus uggla konserten, så jag tog mig mod och frågade dig vad det hela handlade om

Josefine säger: HAHA, Linnéa, det här är skitkul:D ASG

Hasselnöt säger: du får inte berätta för någon:-O


HAHAHAHAHAHA, det är 24/7 idag... Alla har varit på Magnus Uggla utom Linnéa! HAHA
Och när vi ändå lämnar ut Linnéa så...


 HAHA, jag är kär i dig också Linnéa !

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

VA FAN , heheheehe

2009-07-26 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback