Vad är fel?

Alltså jag har ständig huvudvärk, ont i hela ansiktet och ont i magen! Fett jobbigt är det. Därför orkar jag inte så mycket just nu. Jag ligger mest i sängen när jag kommer hem från skolan. Därför tackar jag gud eller vem som helst för att jag har en ledig dag imorrn!!! Jag ska utnyttja den till fullo.
Annars händer inet så mycket, Vi åt aldrig hotdogsbullarna igår, vi åt mcdonald´s! Det var bättre, mycket bättre. Idag har jag än så länge druckit 3 stora koppar kaffe, överenergi? JA!
Jag börjar vid ett på torsdag också, det blir gr8!!! (Förlåt Linnéa, jag var tvungen)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe...
Sofie lärde mig frästen idag att Latte = mjölk på latin.
Så när man köper lattemjölk så köper man mjölkmöjlk!



 Jag har varit prinsessa i håret ^^, hihi

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

gråtta!

2009-01-27 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback