Skor!

Jag har blivit skogalen igen! Usch och fy... Eller igen och igen, undra om jag någonsin slutade vara det? Jag älskar iaf att köpa skor, massor av skor!
Minns ni att mina stövlar gick sönder i början av veckan? Hm... Jag skulle inte köpa nya, och jag hade verkligen inte tänkt att göra det. Men så kom mamma på tisdagsmorgonen och sa:
- Ska du kolla på stövlar på rean nu då idag?
- Va?
- Ja, dina gick ju sönder...Och är de billiga så betalar jag!
Tackar man nej till det? Tror inte det va! Så jag hittade ett par stövlar ör 300kr på skopunkten. Gött det!
Sen idag var jag på Bergkvists skor och där var det rea på ett par söta skor, dock kan jag inte använda dem förrns te vårn men ändå...


 De här stövlarna köpte jag minsann!


De här köpte jag idag...Dålig bild men! :D

Kommentarer
Postat av: malin!

ååååh, vilka söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback