Sanna is on her way

Vet ni vad, jag har spenderat hela dagen i sängen. Och jag menar verkligen hela dagen! Jag har inte varit utanför dörren ensengång. Snart ska jag gå ut. Sanna kommer snart, så då ska jag gå och möta henne vid bussen. Det känns bra att hon kommer faktiskt. Girlynight! Vi ska planera, vi ska titta på Boogieman 3 och vi ska bara ha en Josefine och Sanna kväll! 

Och på tal om ingenting så såg nog jag och Lisa ganska sorgliga ut igår. Vi låg i min säng och sjöng med till Håkan Hellströms "nu kan du få mig så lätt...", sedan klagade vi, var arga och var lite sorgliga och sjöng igen.
Sen när Lisa precis hade gått utanför dörren och skulle åka hem så låste jag och släckte - då knackar hon på och jag går ner och tänder och låser upp:
- Jag trodde att jag hade glömt mina vantar, sen kom jag på att jag inte hade några vantar men jag stod kvar ändå så att du inte skulle undra vad fan jag höll på med!
Det var roligt...


 Som sagt, Sanna kommer snaaaaaaart! :D
 (gammal rolig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback