Rått kött och Pez gubbar

Det känns inte som om att det är lördag idag faktiskt. Det känns som tisdag. Haha, och fråga mig inte om varför det känns som just tisdag, för jag har verkligen ingen aning om varför. Haha...
Jag är väldigt glad idag känner jag, det är sedan igår. Jag skrattade så mycket att jag kommer vara glad ett tag nu känns det som. Vad jag känner mycket... haha.

Idag har jag hittills hunne med att laga mat. Jätte duktig var jag. Jag gjorde kycklig i thaisås och poatis i ugn då. Haha. Problemet jag har är ju att jag inte vågar ta i dött kött. Usch och fy. Jag hatar det... Men jag lyckades tillaga kycklingen utan att ta i den, vilket är vädligt bra gjort tycker jag. Haha... Äckliga kyckling baciller på fingrarna är blä! Rått kött är blä...
Mer har jag inte gjort... Eller jo, jag har tittat på Parlamentet 10 år. Fett roligt, nu ska jag snart titta på Björns Dvd tror jag. Jag vet inte. Eller så ska jag kanske göra ansiktsmask... ?


 Åh kolla vilken söt PEZ gubbe jag hittade här hemma frästen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback