Östergötlands trip

Hej o hå! Nu är jag hemma igen. En liten snabbvisit blev det borta i linköping/motala osv.
Igår började vi dagen med att shoppa på Ikano huset i Linköping. Hittade inte så jättemycket faktiskt. (Fattar ni, JAG hittade inget nästan). Men det blev iaf ett par jeans leggins till. Tror jag att det är iaf... Det var liksom som om att någon hade uppfyllt min önskan. För förra veckan sa jag till mamma:
- Jeans leggings skulle vara så otroligt mycket snyggare, och mer praktiska om det fanns bakfickor på dem. För då är det ju som vanliga jeans liksom...
Och så var det sådana jag hittade på VILA. Fett bra var det. Så jag köpte dem... Mamma fick betala.
- JOSEFINE, du har fått pengar i julklapp...
- Och det ska jag köpa saker jag vill ha? De här behöver jag ju...Det är inte samma sak som att vilja ha.

Vi åkte till en av mammas gamla kompisar och var där över natten. Trevligt värre. Vi åt tacopaj och grejer. Sedan idag åkte vi till Mammas syster och käkade idag. SJUUUUKT GOTT. Det var kalkon! Jätte länge sedan jag åt det, och senast jag åt det så åt jag det nog hos henne också tror jag. Haha. Mamma skulle glänsa och skära upp kalkonen:
- Ja men du vet jag har sett på han Jamie att han skär efter benet liksom............. den här kniven går inte att skära med!

Och nu är vi då hemma igen!


 Lilla Nelly var med hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback