Off

Jag är ganska off just för tillfället. Och jag har egentligen ingen aning om varför ens. Jag är nog ganska off som person! Har tittat på Veronica Mars hela helgen. Jag lägger ner hela min själ i det där progammet alltså. Har bara fem avsnitt kvar nu. Sen är det verkligen SLUT! Och jag säger som jag sa till Sanna förut:
- När två personer har blivit tillsammans, gjort slut, blivit tillsammans, och gjort slut, då förstår man att man har tittat på något alldeles för länge!
Jag har tittat på Veronica Mars alldeles för mycket!

Jag ska börja titta på Dawsons Creak snart igen, när mina 5 sista avsnitt är slut. Då har jag en hel säsong av det kvar, men sen då? Ja vad fan ska jag titta på sen? Då ska jag nog börja titta på ehm... Jag vet inte! Eller jo, de avsnitten av Prison Break som jag har missat nu!
Annars går det ju en väldans massa andra serier, på tisdagar kommer Gossip girl och One Tree Hill, på onsdagar kommer 90210, sen på torsdagar kommer Lost numera! FETT GLAD ÖVER DET!!!
Sen på fredagar måste jag ju titta på Let´s Dance. Åhjo, jag ska nog överleva fast att jag inte har några Veronica Mars avsnitt att titta på.

Jag är dum i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback